מאמרים
המלצה חמה לוובוקס
שמי חגית עוז בעלת פורטל האקסטרים B-Oz המציג, משווק ומוכר את כל פעילויות הספורט אתגרי בישראל באוויר, ים וביבשה החל ממתנות , טיולים , אטרקציות, קורסים מקצועיים, קייטנות והפקות אירועי ספורט למגזר הפרטי והעסקי.
B-Oz הוקמה בשנת 2009 ועד שנת 2014 עבדה ללא כל מערכת CRM.
אני כל כך מאושרת שבשנת 2014 ובמיוחד בעיתוי הנכון פגשתי את חברת WEBOX אשר ליוותה אותי מהיום הראשון בתהליך עם המון סבלנות ובניסיון להבין את צרכי העסק ובסופו של יום להתאים עבורי את האדם הנכון, תומר צפלר שפיתח והתאים עבורי את המערכת בהתאם לצרכים המדוייקים.
איך בוחרים מערכת לניהול העסק?
מדי יום אני משוחח עם לקוחות שונים אשר זקוקים למערכות לניהול קשרי לקוחות, מלאי, הנהלת חשבונות ,מידע וכדומה. אותם לקוחות מעוניינים להתחיל בתהליך של בחינת מערכת והטמעה שלה, אך אינם בהכרח יודעים כיצד לגשת לנושא ואיך להתחיל. טעות נפוצה היא להתחיל את התהליך בבחירת הפלטפורמה. לדוגמה בעל העסק בוחר מערכת CRM כלשהי עליה שמע, כאשר בפועל התהליך צריך בכלל להתחיל באפיון צרכים, ציפיות ודרישות, ורק בהתאם להגדרות שנגזרות מתהליך זה תיבחר הפלטפורמה המתאימה.
מאחר ווובוקס היא אחת החברות בעלת הניסיון הרב ביותר בארץ בהטמעת מערכות ניהול מורכבות בעסקים ובליווי תהליכים מסוג זה יחד איתכם, השותפים שלנו, ראינו לנכון לשתף אתכם בתובנות שרכשנו לאורך השנים בנוגע לתהליך זה – נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון כבר בתקשורת הראשונית עם הלקוח, ויכולות אף לעזור לטפל בהתנגדויות בהמשך הטמעת המערכת ואף לסייע במכירתה.
"הבאר של סבא" - צועד לפני כולם, גם במערכת המידע
חברת הבאר של סבא בחרה להטמיע מערכת CRM מבוססת פלטפורמת Dynamics CRM 2015 בענן של חברת Webox. השותפים המבצעים שנבחרו הינם חברת Upgrade Consulting לצרכי האפיון ו- CRM Leader ליישום והטמעת המערכת.
הנהלת גן האירועים ה"באר של סבא", מגני האירועים הותיקים והמובילים בארץ, הבינה כי על מנת להמשיך ולתת שירות בסטנדרט הגבוה המצופה מהם, הגיע הזמן לנטוש את התוכנה לניהול האירועים בגן ולהתקדם למערכת CRM מבית מיקרוסופט, אשר שמה את הלקוח במרכז ומאפשרת לארגון להתמקד בניהול הלקוח לצד ניהול האירוע. שינוי זה מאפשר ניהול הלקוח בכל מקום ובכל זמן החל מכניסתו הראשונה לאתר החברה ועד לניהול האירוע ואלו שאחריו.
תוכנה לניהול לקוחות בענן - webox
בעל עסק! האם אתה מוציא הצעות מחיר ב-Word, מבצע מעקב גבייה באקסל, רושם את פרטי הלקוחות באאוטלוק, ומוציא חשבוניות בתוכנת הנהלת חשבונות בסיסית?
ובכן, אם כך אתה נוהג, אתה שייך למועדון גדול שהחברים שלו הם רוב בעלי העסקים. וכך קורה שגם חברות שמכירות בערכם של שירות ומכירות, לא עומדות ביעדים.
לכן אם שאלת את עצמך לא פעם מה חסר בעסק כדי שבאמת תוכל להגיע למקסימום יעילות ולטפל בהרבה יותר לקוחות בפחות זמן – הנה הפתרון:
תוכנה לניהול לקוחות— תוכנה מתקדמת שנקראת CRM Customer Relations Management. למעשה, זוהי מערכת ממוחשבת שבה מרוכזים נתונים על כל הלקוחות של העסק. ההיגיון שעומד מאחורי התוכנה הוא פשוט: מכיוון שמאגרי מידע שווים המון כסף, בואו ננהל אותם כהלכה.
Dynamics CRM בענן!
לקוחות רבים של חברת וובוקס משתמשים במערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט, המערכת מבוססת על ראייה עסקית רחבה, ומכילה את כל הפונקציות החיוניות לניהול מאגר הלקוחות וההזדמנויות העסקיות.
לצד התפיסה המסורתית של התקנה מקומית של המערכת, על גבי שרת ייעודי ורכישת רישיונות שנתיים, קיימת תפיסה נוספת, חדשנית ופשוטה – רכישת רישיונות לשימוש ב- Dynamics CRM בענן.
היתרונות של תפיסה זו רבים ומשמעותיים ביותר ללקוחות שלנו, לדוגמה:
1.עבודה מכל מקום בעולם, באמצעות גישה אינטרנטית מאובטחת, ומכל פלטפורמה – טאבלט, נייד או מחשב נייח.
2.חיסכון משמעותי בעלויות - אין צורך ברכישת שרת ייעודי ותחזוקה שלו. אין צורך ברכש רישיון שנתי רחב.
שיטת התמחור בענן היא על בסיס רכישת רישיונות ועבודה על גבי הפלטפורמה העננית וללא צורך בשרת בבית העסק!
3.כמו כן, בדרך זו ניתן לרכוש סוגים שונים של רישיונות משתמשים וזאת ע"פ היקף התכונות הנדרשות מכל משתמש – כאשר לרוב ישנן 3 רמות שימוש ובכל רמה תמחור שונה. כך ניתן להתאים את העלויות במדויק לצרכים של הארגון.
למעשה פלטפורמה של Dynamics CRM כפתרון מקוון מאפשרת מענה חסכוני, אמין ויעיל ואלטרנטיבה זריזה לפתרון המקובל. כפתרון ענן, מופעלת המערכת משרתים ייעודים, הכוללים תשתיות פיזיות בתנאים מיטביים, מערכות קירור, זמינות חשמל, מערכות גיבוי-אש ואבטחה פיזית מחמירה, הכל בכדי להעניק שרידות מקסימאלית, אבטחת מידע קפדנית וקישוריות ברוחב פס אמין וגבוה מאוד.