האם ידעת שארגון עסקי ממוצע מאבד 25% מהמסמכים שלו מדי שנה בגלל נהלי ניהול נתונים לא תקינים?
נתון מדהים זה מדגיש את הצורך בטכנולוגיה למניעת אובדן נתונים (DLP) כדי להגן על מידע חיוני של החברה!
להלן שלוש משימות DLP שיכולות לעזור למזער סיכוני אובדן נתונים:
א. ניהול נתונים: ניטור וניהול שגרתי של נתונים סודיים כדי להבטיח עמידה במדיניות פנימית ובדרישות רגולטוריות חיצוניות.
ב. מודעות לאבטחה מידע: הדרכת עובדים בטכניקות מתאימות להגנה על נתונים והבטח שהם מבינים את תפקידם בציות לפרטיות נתונים.
ג. מדיניות DLP: פתח והטמיע מדיניות DLP המתארת את השימוש המתאים במסמכי החברה, הרשומות והנתונים.
פנה אלינו לקבלת טיפים על שירותי IT ותמיכה עבור העסק שלך - לחץ כאן