הערה: מדריך זה תקף למשתמשים שקיים אצלם רישוי Office 365 Advanced Threat Protection (ATP).
קיבלתם את המייל הבא, סימן שיש לכם מייל שזוהה כספאם והועבר להסגר (Quarantine).
להלן דוגמה למייל שהמשתמשים יקבלו:
שירות הסינון של מיקרוסופט מזהה מיילים שחשודים כספאם ומעביר אותם להסגר (Quarantine).
המשתמש יקבל התראה בדואר הנכנס שלו שקיימת הודעה בהסגר עם פעולות לביצוע.
קיימות 3 אפשרויות כיצד לפעול במייל שנמצא בהסגר:
1. סקור: נותן למשתמש אפשרות לגשת לפורטל כדי לעבור על פרטי ההודעה.
2. חסום שולח: חוסם את השולח.
3. שחרר: משחרר את המייל ומעביר אותו לדואר נכנס של תיבת הדואר של המשתמש.
1. מהי אפשרות "סקור"? - ברגע שנבחר סקור, נעבור לעמוד של מייקרוסופט שבו נוכל לראות פרטים נוספים אודות המייל שנמצא בהסגר (על מנת לגשת לפורטל 365 דרושה סיסמה של המשתמש).
במסך הסקירה, ניתן יהיה לסמן Preview message כדי לצפות בתוכן ההודעה על מנת לזהות האם מדובר בספאם או בהודעה תקינה.
במסךהסקירה, ניתן לבחור Release message כדי לשחרר את ההודעה לתיבת הדואר הנכנס.
במסךהסקירה, ניתן לבחור Remove from quarantine כדי למחוק את ההודעה לצמיתות.
2. מהי אפשרות "חסום שולח"? - ברגע שנבחר חסום שולח, המייל לא ישוחרר והשולח יחסם לשליחת מיילים עתידיים למשתמש.
3. מהי אפשרות "שחרר"? - ברגע שנבחר שחרר, המייל החסום ישוחרר ויעבור לדואר נכנס של המשתמש.