073-3735049
Contact 321

ניהול קריאות שירות הוא קודם כל אתגר ניהולי - הצורך באחזור נתוני הלקוח, תיעוד הפנייה, פתיחת קריאה, תזכורות עתידיות, תכנון לוחות שנה ועוד - המון פעולות שצריכות להתרחש במהירות וביעילות - ככה תעשו את זה נכון!
מי מאיתנו לא היה בסרט הזה? מתקשרים למוקד שירות בשל בעיה או צורך שעלה. הנציג בטלפון מאמת פרטים, ואז אנו ממתינים שיעלו לו במחשב, ואז ממתינים שוב כי הוא לא רואה ופותח מערכת אחרת, ובינתיים עברו כבר כמה דקות טובות ועדיין לא הסברנו אפילו מדוע התקשרנו.
מבחינתך כספק שירות - קריאת שירות היא מפגש עם לקוח אשר נמצא במצוקה כלשהי, וככל שהשירות שיקבל יהיה מהיר ויעיל יותר נשמור על שביעות רצון גבוהה של הלקוח ונכונות להמשיך את השירות לאורך זמן.


מערכת Dynamics CRM מאפשרת לנו לנהל את קריאות השירות באותו המקום בדיוק שבו כל פרטי הלקוח קיימים וזמינים לנו, ללא צורך לעבור בין מסכים מרובים או בין תוכנות. באמצעותה אנו יכולים לראות במהירות את ההיסטוריה של הלקוח ולהבין במהירות עם איזה סוג לקוח מדברים.
המערכת מאפשרת להגדיר כל פרמטר ניהולי שברצונכם לנהל, החל בתצוגה ביומן בתוך המערכת, פילוח לפי עדיפות או דחיפות הפנייה, דירוג לקוח, מוצר וסוג תקלה, וכמובן כל הנתונים ממשיכים להיות מתועדים באותו כרטיס הלקוח - לצורך כל בירור עתידי.
כל מי שעסק או עוסק בשירות לקוחות יודע שאסור להתפשר על רמת השירות. מערכת Dynamics CRM מאפשרת לאנשי השירות בארגון לספק מענה מהיר ואפקטיבי לכל צורך או בעיה ולשמור על שביעות רצון גבוה של לקוחותינו יחד עם חיזוק האמון בנו ובמוצר.

אם אתה רוצה לתת שירות טוב יותר ללקוחותיך, לחץ כאן!

 

© 2024. כל הזכויות שמורות לוובוקס שירותי מחשוב ענן. ט.ל.ח.
עוצב על ידי פרומו אסטרטגיה שיווקית ופרסום
X