073-3735049
Contact 321

נכתב בעזרתו של יובל רשלבך, מומחה CRM מחברת NextGen Consultinglogo-CRM

הסיטואציה העסקית
חברה העוסקת בשוק ההון פנתה אלינו במטרה להטמיע מערכת ניהול קשרי לקוחות. החברה מספקת שירותי מסחר גלובליים בשוק ההון על גבי פלטפורמה ייחודית הפועלת על גבי אתר אינטרנט זמין, כאשר כלל פעילות הלקוחות מתבצעת באתר החברה, החל מהתעניינות והרשמה, וכן ביצוע פעולות מסחר שונות.


 בחירה ב-Dynamics CRM

לחברה היו כמה צרכים ייחודיים שהובילו בסופו של דבר לבחירה בפתרון ה-Dynamics CRM.

ראשית, החברה היתה זקוקה לגמישות רבה המאפשרת שיפור ועדכון מתמיד של הישויות השונות במערכת, וכן של התהליכים הארגוניים וטיב המידע המתועד על הלקוחות. החברה עברה במשך הזמן צמיחה משמעותית, שבאה לידי ביטוי בעדכונים ושדרוגים הן בתהליכים הארגוניים, והן במידע המתועד אודות הלקוחות, ולכן נדרשה הייתה מערכת שתוכל בכל עת להתמודד עם עדכונים ושיפורים תדירים.

שיקול נוסף היה האפשרות לבצע עדכונים מרובים למערכת בסביבת הפיתוח, ויחד עם זאת להעביר אותם למערכת הפעילה בצורה מהירה ויעילה. אחת התכונות החשובות של מערכת ה-Dynamics היא האפשרות לארוז חבילת עדכונים כ-'חבילת פתרון מנוהלת' (Managed Packaged Solution), ולאחר מכן לממש את כל העדכונים בצורה מהירה בסביבה התפעולית (ממש בדומה להתקנת עדכון מערכת הפעלה). תכונה נלווית לכך היא גם האפשרות לבצע roll back ולשחזר גרסאות קודמות של תצורת המערכת במידת הצורך.

הפתרוןhead-pic
הבסיס לפתרון של החברה הוא מערכת Dynamics CRM בענן, המאפשרת גישה נוחה למערכת מכל מקום ובכל זמן, ומקנה לחברה את הגמישות הנדרשת לה בהרחבת המערכת, במיוחד לאור הצמיחה המהירה של החברה והגידול המתמיד שלה בשטחי האחסון הנדרשים ומשאבי המערכת. שיקול נוסף לבחירה במערכת בענן הוא היתירות והשרידות של המערכת המבטיחים זמינות מקסימלית ללקוחות החברה בכל עת, והקלות שבה ניתן בכל עת לגבות נתונים ולשחזר במידת הצורך.

לאור צרכי הפיתוח הרבים של החברה, הוקמה במקביל למערכת התפעולית (Production) הפעילה בענן גם מערכת פיתוח on-premise במשרדי החברה על מנת לאפשר למפתחים לעבוד על מערכת מקבילה בכל עת מבלי להפריע לפעילות השוטפת. בזכות תכונות ה-managed package solution המפתחים יכולים בכל עת להעביר עדכונים ותיקונים ממערכת הפיתוח למערכת הפרודקשן הפעילה בקלות ובמהירות, ושוב, מבלי להזדקק לכל זמן השבתה ומבלי לאבד נתונים או זמן פעילות.

התוצאה
החברה התחילה את תהליך הטמעת מערכת ה-Dynamics CRM כאשר עבדו בה אנשי מכירות ספורים בלבד. כיום החברה חולשת על מערך המכיל עשרות אנשי מכירות, ועל פי הגידול המאסיבי בשטחי האחסון ובסיסי הנתונים אין ספק שמאגר לקוחותיה גדל בעשרות אחוזים בזכות הנתונים שהמערכת מספק לאנשי המכירות בזמן אמת.

בנוסף, הזמינות והנגישות של המערכת בענן מקנה לאנשי הפיתוח של החברה גישה נוחה ויעילה לבסיסי הנתונים, אשר דורשים מטבע הדברים תחזוקה רבה – דבר אשר חוסך זמן יקר ומאפשר לחברה לתת שירות טוב ומדויק יותר ללקוחותיה.

הפרויקט הוטמע על ידי חברת NextGen Consulting בהנהלת יובל רשלבך
 החברה היא שותפה וותיקה של וובוקס, המספקת שירותי ייעוץ, תכנון אפיון, פיתוח והטמעת של מערכת Dynamics CRM לחברות וארגונים, עם התמחות בהתאמה מלאה של התנהגות המערכת לצרכים והציפיות של לקוחותיה.
הרקע העסקי, המקצועי והאישי המשלבים רקע טכנולוגי עשיר עם הכרת הצרכים העסקיים, מאפשרים מתן פתרון מיטבי / אופטימלי ללקוח, פתרון הכולל שילוב ייחודי של ייעוץ עסקי ומימושו בפועל ללא פשרות הנובעות בדרך כלל מפערי הבנה בין היועצים העסקיים לאנשי הפיתוח.

© 2024. כל הזכויות שמורות לוובוקס שירותי מחשוב ענן. ט.ל.ח.
עוצב על ידי פרומו אסטרטגיה שיווקית ופרסום
X