פתרונות לעסקים שרוצים לגדול

וובוקס מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להינות ממחשוב ארגוני מתקדם ומפתרונות התוכנה המובילים בעולם בקלות ובמחירים אטרקטיביים

לפתרונות מחשוב מתקדמים לעסקים לחצו כאן

logo-CRMבעל עסק! האם אתה מוציא הצעות מחיר ב-Word, מבצע מעקב גבייה באקסל, רושם את פרטי הלקוחות באאוטלוק, ומוציא חשבוניות בתוכנת הנהלת חשבונות בסיסית?

ובכן, אם כך אתה נוהג, אתה שייך למועדון גדול שהחברים שלו הם רוב בעלי העסקים. וכך קורה שגם חברות שמכירות בערכם של שירות ומכירות, לא עומדות ביעדים.

לכן אם שאלת את עצמך לא פעם מה חסר בעסק כדי שבאמת תוכל להגיע למקסימום יעילות ולטפל בהרבה יותר לקוחות בפחות זמן – הנה הפתרון:

תוכנה לניהול לקוחות— תוכנה מתקדמת שנקראת CRM Customer Relations Management. למעשה, זוהי מערכת ממוחשבת שבה מרוכזים נתונים על כל הלקוחות של העסק. ההיגיון שעומד מאחורי התוכנה הוא פשוט: מכיוון שמאגרי מידע שווים המון כסף, בואו ננהל אותם כהלכה.

 הנה כמה מהיתרונות הבולטים של תוכנה לניהול לקוחות בענן:

1.  תוכנת הניהול מתעדת הכל ! אבל היא אינה מהווה מאגר נתונים בלבד. המערכת גם יודעת לנהל אותם בצורה אוטומטית לפי תרחישים קבועים מראש.

2.  המערכת מתאימה במיוחד לחברות ששמות את הלקוח במרכז ומקדשות את ערך השירות. חברות אלה לא יכולות להגיע לרמה באמת גבוהה בלי התוכנה שהפכה לכלי עבודה הכרחי בעסקים רבים, בכל גודל, ובכל תחום.

3.  התיעוד הארגוני נשאר בצורה מסודרת גם אם העובדים מתחלפים או נעדרים. כלומר הארגון לא תלוי בידע של אדם זה או אחר, או בצורה המסוימת שבה הוא תיעד את הפרטים. העובד חלה, יצא למילואים, או לחופשת חתונה... והארגון ממשיך להתנהל באותו אופן, על סמך המידע.

4.  התיעוד המפורט והמסודר שנמצא במערכת מאפשר לעסקים לחזור בכל זמן ללקוחות (קיימים או פוטנציאליים) שכבר נוצר איתם קשר בעבר. כך הם אינם מאבדים קשרים שכבר נוצרו, ויכולים למכור הרבה יותר על ידי פניה מחודשת עם הצעות אטרקטיביות.

5.  לא עוד פתקים, גיליונות אקסל אינסופיים, טבלאות ומידע שנופל בין הכיסאות. כל האנשים הרלבנטיים בחברה משתמשים באותו מאגר נתונים, ובאותם נהלים.

6.  הטמעת התוכנה דורשת כמובן תהליך לימודי. לכן, במשך מספר שבועות, לבעל העסק זה יכול להראות כאילו  שהתפוקה יורדת. אבל מניסיונם של רבים, מייד לאחר מכן כאשר גרף התפוקה מתחיל לעלות, הוא מבין עד כמה ההשקעה משתלמת.

7.  אם בעבר סוג כזה של תוכנות היה אך ורק ברשותן של חברות ענק, הרי שכיום התוכנה קיימת כשירות במודל מחשוב עננים, בחיוב חודשי שכל עסק יכול לעמוד בו.

ולסיכום – עם תוכנה לניהול לקוחות בענן העובדים יכולים לעבוד מכל מקום ולחזור מיידית ללקוחות עם שירות מהיר ואיכותי

ללא התחייבות

פתרונות ענן של וובוקס הן לא חתונה קתולית

מודל השרות בחברת וובוקס הינו ללא התחייבות לתקופת זמן או כמות משתמשים בארגון שלך. 
המטרה הינה להתאים את השירות למידות של הלקוח ללא הפתעות ולספק גמישות מלאה עבורך!

ללא התקנה

בענן שלנו אין צורך להתקין ולתחזק חומרה ותוכנה

במודל SaaS אין צורך לבצע התקנות ולתחזק את השרתים או את השירותים.
המטרה הינה לתת למשתמש הסופי להתעסק בעבודתו ובמומחיותו ולתת לנו לנהל עבורך את כל השאר. 

ללא רכישה

אין צורך לרכוש, לנהל ולתחזק רשיונות יקרים

בוובוקס נגלם עבורך את עלויות הרישוי ברמה חודשית כך שלא תצטרך להתחייב או להתנהל מול ספקי רישוי.
רישוי על בסיס חודשי מאפשר לך לקבל את המוצר החדש והמעודכן ביותר ללא הפתעות בלתי צפוייות. 

בוא ותתקדם ביחד עם וובוקס לתוכנות ניהול העסק בענן, ללא מאמץ ובמחירים משתלמים
צור קשר היום לתיאום פגישה עם מומחה מחשוב ענן
אנא הזן את שמך
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
אנא הזן כתובת מייל חוקית
אנא הזן שם חברה
Invalid Input

לקוחות מספרים

פרי ארנפלד | נוטל ו'יזן

חברת נוטל ויז'ן מארחת את שרתי ה CRM שלה אצל חברת וובוקס מזה למעלה מחמש שנים.
מוקד השירות של החברת וובוקס שתוגבר בשנתיים האחרונות נותן מענה מהיר ומדוייק לכל פניותינו.
זמינות השרתים שאנו מקבלים גבוהה אף היא.
לאור נסיוננו הנ"ל החלטנו לארח בשרתי חברת וובוקס גם מערכת NAV חדשה שאמורה לשרת אותנו בעתיד.

פרי

מירון שוירמן - CIO של המכביה ה-20:

"לאחר שבחנו מספר פתרונות וספקים, הוחלט במטה המכביה לבחורבשירותי הענן של חברת וובוקס- בפעם השניה ברציפות. היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של חברת וובוקס בתחום ה-Dynamics, תקני אבטחת המידע של החברה, והניהול האישי מטעם הצוות המסור היוו את הטריגר לבחירה בוובוקס בתור הספק לאירוח המערכת בענן.

פרויקט פורץ דרך בתפיסת הלקוח העסקי בענף הנסיעות בישראל

הפלטפורמה שנבחרה הינה מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת Microsoft בענן של חברת Webox, המתמחה באירוח מתקדם של מגוון מערכות במודל ענן בתצורת "תוכנה כשירות", או במונח המקצועי SaaS.

"גרסת 2016 של Dynamics CRM בה אנו בחרנו, מעניקה לנו כאנשי הטכנולוגיה של הארגון כלי מתקדם וגמיש, אשר יאפשר לנו לספק את צרכי הארגון העתידיים ב- Time To Market מהיר, מבלי צורך להיעזר בפיתוחים מורכבים וארוכים".

X