חברת וובוקס הינה חברת שירות.servicefreaks
לכן, כל עובדי החברה אמונים על השירות.
אנשי המכירות, האנשים הטכניים ואף אנשי המנהלה הינם חוט השדרה של החברה והם אלו שיוצרים את השירות בפועל בכל פעולה ותקשורת שהם מבצעים - לרבות מהירות התגובה, אדיבות ללקוח, סבלנות כלפיו וכמובן מציאת פתרונות מקצועיים בזמן הקצר ביותר.
לכן בחרנו בקוד Service Freaks כקו המנחה אותנו בעבודה היום יומית מול לקוחותינו ושותפינו.

לקוחות מספרים

מירון שוירמן - CIO של המכביה ה-20:

"לאחר שבחנו מספר פתרונות וספקים, הוחלט במטה המכביה לבחורבשירותי הענן של חברת וובוקס- בפעם השניה ברציפות. היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של חברת וובוקס בתחום ה-Dynamics, תקני אבטחת המידע של החברה, והניהול האישי מטעם הצוות המסור היוו את הטריגר לבחירה בוובוקס בתור הספק לאירוח המערכת בענן.

פרויקט פורץ דרך בתפיסת הלקוח העסקי בענף הנסיעות בישראל

הפלטפורמה שנבחרה הינה מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת Microsoft בענן של חברת Webox, המתמחה באירוח מתקדם של מגוון מערכות במודל ענן בתצורת "תוכנה כשירות", או במונח המקצועי SaaS.

"גרסת 2016 של Dynamics CRM בה אנו בחרנו, מעניקה לנו כאנשי הטכנולוגיה של הארגון כלי מתקדם וגמיש, אשר יאפשר לנו לספק את צרכי הארגון העתידיים ב- Time To Market מהיר, מבלי צורך להיעזר בפיתוחים מורכבים וארוכים".

פרי ארנפלד | נוטל ו'יזן

חברת נוטל ויז'ן מארחת את שרתי ה CRM שלה אצל חברת וובוקס מזה למעלה מחמש שנים.
מוקד השירות של החברת וובוקס שתוגבר בשנתיים האחרונות נותן מענה מהיר ומדוייק לכל פניותינו.
זמינות השרתים שאנו מקבלים גבוהה אף היא.
לאור נסיוננו הנ"ל החלטנו לארח בשרתי חברת וובוקס גם מערכת NAV חדשה שאמורה לשרת אותנו בעתיד.

פרי

X