שאלות ותשובות - Dynamics CRM

דפדפן Safari אינו תומך במערכת Dynamics CRM ולכן לא ניתן לפתוח אותו על דפדפן זה אלה לחילופין להשתמש בדפדפן Chrome של גוגל.

עליכם להוריד את דפדפן הכרום למחשב שלכם ולהתקין אותו. בסיום יש להפעיל את הדפדפן ולהכניס לתוכנו את הקישור של המערכת שלכם, לדוגמה:

https://example.weboxcloud.com

בסיום עליכם להכניס את שם המשתמש והסיסמה שלכם ולהתחבר. כעת ניתן לעבוד על מערכת ה-CRM.

נא לשים לב:

במידה והדפדפן שלכם פותח את מערכת ה-CRM בגרסת מובייל יש להכניס את הלינק של המערכת שלכם ולהוסיף בסוף: main.aspx/ כמו בדוגמה הבאה:

https://example.weboxcloud.com/main.aspx

 

עליך לבצע הגדרות דפדפן:
לאפשר פריטים מוקפצים מאתר ה CRM ולאפשר פקדי ActiveX. ניתן לצפות במדריך להגדרות דפדפן בקישור הבא - לחץ כאן!

ל- CRM יש מספר מערכות, להלן סוגי המערכות והדפדפנים שעליהם יכולות המערכות לפעול:

  • CRM 2011- Explorer, Maxton
  • CRM 2011 RU 17- Explorer, Maxton, Firefox, Safari
  • CRM 2013- Explorer, Maxton, Firefox, Safari
  • CRM 2015- Explorer, Maxton, Firefox, Safari

סגור את תוכנת האאוטלוק ← התחל ← כל התוכניות ← Microsoft Dynamics CRM ← 
אבחון ← פתרון בעיות מתקדם ← מחק ← הפוך לזמין ← שמור.
לאחר פעולות אלו, פתח מחדש את האאוטלוק וה CRM יחזור להיות פעיל.

ראשית, עליך להוריד טמפלט התואם ליישות אותה אתה רוצה לייבא. כנס ליישות אותה אתה רוצה לייבא, למשל "אנשי קשר".
בסרגל הכלים למעלה, לחץ על החץ של "ייבא נתונים" ← הורד תבנית לייבוא. הקובץ שיירד למחשב הינו קובץ אקסל בפורמט *.xml, פתח אותו והזן את הנתונים שאתה רוצה לייבא למערכת לפי השדות.
שים לב- עמודות מודגשות, הן השדות חובה של היישות. אותם חייבים למלא בקובץ לפני הייבוא.
לאחר שסיימת למלא את כל הנתונים, שמור את הקובץ.
גש ליישות הרלוונטית במערכת (במקרה שלנו "איש קשר") ← ולחץ על "ייבא נתונים", טען את הקובץ ששמרת ולחץ "הבא" עד סוף הפעולה.
**הערה- אם ברצונך לראות את סטאטוס התקדמות הייבוא, גש ל"הגדרות" ← ניהול נתונים ← ייבוא. בחלון שייפתח תראה את כל פעולות הייבוא והסטאטוס שלהם.

גש ליישות ולרשומות שברצונך לייצא ← סמן את כל הרשומות ← בסרגל כלים העליון, לחץ על "יצא לאקסל".
שים לב- בפעולת הייצוא, אתה יכול לבחור איך ייראה קובץ האקסל, כלומר- עם אילו עמודות. אתה יכול להסיר ולהוסיף עמודות.

גרסאות ה- CRM הנתמכות במכשירים ניידים הינם CRM 2011 RollUp 17 ,CRM 2013, CRM 2015 
ישנן שתי צורות שדרכן ניתן לעבוד ב CRM במכשירים ניידים:
האחת, דרך הדפדפן של המכשיר.
השניה, דרך אפליקציה הנקראת “Microsoft Dynamics CRM”. הורד אפליקציה זו, והגדר בה את הכתובת של מערכת ה- CRM שלך, שם משתמש וסיסמא.

בסרגל הכלים העליון לחץ על "קובץ" ← אפשרויות ← בלשונית של "כללי" ← רשומות בעמוד ← קבע את הכמות הרצויה ← אישור.

בסרגל הכלים העליון לחץ על "קובץ" ← אפשרויות ← בלשונית של "שפה" ← בחר את השפה הרצויה ← אישור.
שים לב- אם אינך רואה שפות נוספות חוץ בלשונית זו, עליך להתקין ראשית את השפה במערכת ורק אח"כ לבצע את הפעולות הרשומות מעלה.
רק משתמש עם הרשאות "מנהל מערכת" יכול לבצע התקנה של שפה במערכת. מבצעים זאת ע"י:
הגדרות ← ניהול ← שפות ← בוחרים את השפה הרצויה ולוחצים על "החל" (פעולה זו תיקח מספר דקות) ← סגור.
כעת, לאחר שהתקנת את השפה הרצויה, בצע את הפעולות הרשומות מעלה.

בוודאי!
גש ל "הגדרות" ← ניהול ← הגדרות מערכת ← בחר בלשונית "דואר אלקטרוני" ← הסר את ה V מ- "השתמש באסימון מעקב" ← אישור.

נתקלת בבעיה?
מחלקת התמיכה של וובוקס עומדת לרשותך
אנא הזן את שמך
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
אנא הזן כתובת מייל חוקית
אנא הזן שם חברה
אנא בחר אחת מהאופציות
X