שאלות ותשובות - שרתים וירטואליים

רב הסיכויים שם משתמש וסיסמא אינם נכונים, וודא שאתה מקליד את הפרטים הנכונים.

מקש ימיני על הקובץ rdp (הקישור דרכו נכנסים לשרת) ← edit ← local resources ← לוודא שהאפשרות clipboard + printer למטה מסומנים ב v.

מקש ימיני על הקובץ rdp (הקישור דרכו נכנסים לשרת) ← edit local resources ← 
More ← לסמן את כל האפשרויות ב v (ports, drives...).
לאחר חיבור מחדש לשרת בתוך המחשב שלי ניתן יהיה לראות למטה תחת other את הכוננים המקומיים של המחשב.

אין מקום בכונן ולכן אין אפשרות לשמור קבצים חדשים במקרה כזה יש להעביר בקשה דרך האיש קשר ל sales@webox.co.il להגדלת הכונן, או למחוק קבצים ישנים ולפנות מקום.
אין מספיק הרשאות למשתמש הנוכחי לשמור קבצים בשרת, במקרה כזה יש לפנות למנהל ה- IT ולבקש ממנו הרשאת שמירת/עריכת קבצים עבור אותה תיקייה.

לשמור את כל הקבצים ולעשות בצורה מסודרת ניתוק וחיבור מחדש לשרת.
Start ← התנתק (log of)  - ואז להתחבר שוב לשרת.
במידה וכל המשתמשים חווים את אותה תופעה יש לבצע restart לשרת,
יבוצע בתיאום מול כל המשתמשים והעברת בקשה של האיש קשר לכתובת support@webox.co.il , יש לציין בבקשה זמן מדוייק להפעלה מחדש.

נתקלת בבעיה?
מחלקת התמיכה של וובוקס עומדת לרשותך
אנא הזן את שמך
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
אנא הזן כתובת מייל חוקית
אנא הזן שם חברה
אנא בחר אחת מהאופציות
X