מאמרים

BI PIC minתחום הבינה עיסקית הפך בשנים האחרונות לאחד המונחים החמים בשוק. עידן המערכות המידע החל כבר לפני כמה עשרות שנים, אולם ניתוח עיסקי ממוקד לפיסות מידע ספציפיות מתוך מאגרי המידע הענקיים, לא כמעט בלתי אפשרי לניתוח יעיל ואפקטיבי.

כיום מגוון מערכות המידע הקיימות בעסקים קטנים ובינוניים מסוגלות לתת ניתוח בסיסי לנתונים, אך מטרת תחום הבינה העסקית היא לבצע הצלבות מתקדמות ממספר אפיקי מידע, על מנת לספק למשתמש בארגון ניתוח יעיל ואפקטיבי.

maccabiah logo"מכבי תנועה עולמית" היא ארגון הספורט היהודי הגדול בעולם, הפרוש על פני חמש יבשות, יותר מ- 60 מדינות, 450 מועדונים, ו- 400,000 חברים. מועדוני מכבי משמשים כמרכזים קהילתיים ותנועות נוער למגוון רחב של פעילויות חינוכיות, תרבותיות, חברתיות וספורט תחת קורת גג אחת.

MWU הינו ארגון ציוני אשר מנצל ספורט כאמצעי להביא ספורטאים יהודים בכל הגילים לישראל, בנוסף לפעילות חינוכית בלתי פורמלית שונה.

המכביה, אירוע הדגל של תנועת מכבי, היא אירוע הספורט שלישי בגודלו בעולם מבחינת מספר המשתתפים. משחקי המכביה, המתרחשים אחת ל-4 שנים, דורשים ניהול לוגסטי מורכב ביותר. על מנת לענות על צורך זה, נבחרה המערכת Dynamics CRM מבית מיקרוסופט לניהול כל אירועי המכביה.

dizi logoחברת דיזנהאוז בי.טי.סי הטמיעה מערכת חדשה לניהול קשרי לקוחות (CRM) לניהול הלקוחות העסקיים והפרטיים של החברה.

חברת דיזנהאוז בי.טי.סי הינה חברת התיירות המובילה בישראל הכוללת למעלה מ-40 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ-500 עובדים. החברה הינה שותפה של אחת משלוש חברות הנסיעות הגדולות בעולם - חברת BCD Travel - ומעניקה שירות ליותר מ- 1,500 לקוחות עסקיים וכ- 30 לקוחות גלובליים כחלק משיתוף הפעולה הבינלאומי עם חברת BCD Travel.

בנוסף, חברת דיזנהאוז בי.טי.סי מהווה גורם משמעותי ומוביל גם במכירה ושירות עבור לקוחות פרטיים במגוון מוצרי תיירות: טיסות, חבילות נופש, השכרות רכב, בתי מלון, חבילות ספורט ומופעים ועוד.

כאנשי שירות אנחנו חווים על בשרנו באופן מאוד שכיח את התגובות של הלקוחות שכל המידע שלהם מגובה. אבל למעשה, במידה ואכן מתרחש אסון אנחנו יודעים שישנה חשיבות שיהיה לנו מספר אמצעי גיבוי של מידע קריטי.remotebackup
חשיבותו של הגיבוי ידועה, בקרב בעלי עסקים, אולם הדרך שלהם לתקוף את הנושא לרוב רוויה בחוסר הבנה של מהו גיבוי, ובעיקר היעדר יכולת לדמות את התרחיש שבו יזדקקו לו. לכן גם זהו מוצר שלעיתים קשה יותר לגרום ללקוח להבין את חשיבותו ולרכוש אותו.

נתחיל ונאמר כך: כל עסק, גדול או קטן, זקוק לגיבוי. אין זה משנה מהו תחום העיסוק. חלק בלתי נפרד היום מהעבודה קורה בעזרת המחשב – תיעוד לקוחות, חומרים, חשבוניות והתקשרויות במייל – המחשב שבשימוש העסק מכיל מידע חיוני. אובדן חלק ממנו או כולו עלול במקרים מסוימים להיות הרסני.
שירותי גיבוי מהווים סוג של ביטוח עבור העסק בכל הנוגע למידע הדיגיטלי שברשותו, בין אם מדובר בפרטי לקוחות, נתוני מכירות, חשבוניות, תקשורות עם הלקוחות וכמובן מידע מקצועי וארכיון. יחד עם זאת, הגיבוי, בדיוק כמו כל ביטוח, הוא מוצר שקשה למדוד את ערכו בשגרת הפעילות השוטפת. הוא בא לידי ביטוי רק במקרה קיצון בו איבדנו נתונים ואנו זקוקים לשחזור.

בנוסף, נראה שקיים פער עמוק של הבנה מהו בכלל גיבוי, ומהם הקריטריונים לפיהם ניתן למדוד את טיבו, דבר המביא לכך שהתגובה המידית של בעלי עסקים לנושא הגיבוי הוא שזה לא שירות חיוני עבורם.


אחרי שנים של ניסיון בהתאמתן של מערכות CRM לארגונים ולחברות, גיבשנו בוובוקס מספר תובנות חשובות בנוגע להצלחת תהליך המכירה.logo-CRM
מערכת Dynamics CRM הינה תוכנה לניהול קשרי לקוחות חזקה, גמישה ובעלת יכולות רבות. יחד עם זאת, המפגש הראשוני של לקוחות פוטנציאלים עם המערכת יכול להיות מעט מרתיע ואף "להפיל" עסקה בשלבים מאוד ראשוניים, אם לא ניגשים לתהליך בצורה הנכונה.
ראינו לנכון לחלוק אתכם את הניסיון שצברנו לאורך השנים לגיבוש התהליך הנכון ביותר להצלחת סגירת עסקה למכירת מערכת Dynamics CRM.

X