מאמרים

dizi logoחברת דיזנהאוז בי.טי.סי הטמיעה מערכת חדשה לניהול קשרי לקוחות (CRM) לניהול הלקוחות העסקיים והפרטיים של החברה.

חברת דיזנהאוז בי.טי.סי הינה חברת התיירות המובילה בישראל הכוללת למעלה מ-40 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ-500 עובדים. החברה הינה שותפה של אחת משלוש חברות הנסיעות הגדולות בעולם - חברת BCD Travel - ומעניקה שירות ליותר מ- 1,500 לקוחות עסקיים וכ- 30 לקוחות גלובליים כחלק משיתוף הפעולה הבינלאומי עם חברת BCD Travel.

בנוסף, חברת דיזנהאוז בי.טי.סי מהווה גורם משמעותי ומוביל גם במכירה ושירות עבור לקוחות פרטיים במגוון מוצרי תיירות: טיסות, חבילות נופש, השכרות רכב, בתי מלון, חבילות ספורט ומופעים ועוד.

כאנשי שירות אנחנו חווים על בשרנו באופן מאוד שכיח את התגובות של הלקוחות שכל המידע שלהם מגובה. אבל למעשה, במידה ואכן מתרחש אסון אנחנו יודעים שישנה חשיבות שיהיה לנו מספר אמצעי גיבוי של מידע קריטי.remotebackup
חשיבותו של הגיבוי ידועה, בקרב בעלי עסקים, אולם הדרך שלהם לתקוף את הנושא לרוב רוויה בחוסר הבנה של מהו גיבוי, ובעיקר היעדר יכולת לדמות את התרחיש שבו יזדקקו לו. לכן גם זהו מוצר שלעיתים קשה יותר לגרום ללקוח להבין את חשיבותו ולרכוש אותו.

נתחיל ונאמר כך: כל עסק, גדול או קטן, זקוק לגיבוי. אין זה משנה מהו תחום העיסוק. חלק בלתי נפרד היום מהעבודה קורה בעזרת המחשב – תיעוד לקוחות, חומרים, חשבוניות והתקשרויות במייל – המחשב שבשימוש העסק מכיל מידע חיוני. אובדן חלק ממנו או כולו עלול במקרים מסוימים להיות הרסני.
שירותי גיבוי מהווים סוג של ביטוח עבור העסק בכל הנוגע למידע הדיגיטלי שברשותו, בין אם מדובר בפרטי לקוחות, נתוני מכירות, חשבוניות, תקשורות עם הלקוחות וכמובן מידע מקצועי וארכיון. יחד עם זאת, הגיבוי, בדיוק כמו כל ביטוח, הוא מוצר שקשה למדוד את ערכו בשגרת הפעילות השוטפת. הוא בא לידי ביטוי רק במקרה קיצון בו איבדנו נתונים ואנו זקוקים לשחזור.

בנוסף, נראה שקיים פער עמוק של הבנה מהו בכלל גיבוי, ומהם הקריטריונים לפיהם ניתן למדוד את טיבו, דבר המביא לכך שהתגובה המידית של בעלי עסקים לנושא הגיבוי הוא שזה לא שירות חיוני עבורם.


אחרי שנים של ניסיון בהתאמתן של מערכות CRM לארגונים ולחברות, גיבשנו בוובוקס מספר תובנות חשובות בנוגע להצלחת תהליך המכירה.logo-CRM
מערכת Dynamics CRM הינה תוכנה לניהול קשרי לקוחות חזקה, גמישה ובעלת יכולות רבות. יחד עם זאת, המפגש הראשוני של לקוחות פוטנציאלים עם המערכת יכול להיות מעט מרתיע ואף "להפיל" עסקה בשלבים מאוד ראשוניים, אם לא ניגשים לתהליך בצורה הנכונה.
ראינו לנכון לחלוק אתכם את הניסיון שצברנו לאורך השנים לגיבוש התהליך הנכון ביותר להצלחת סגירת עסקה למכירת מערכת Dynamics CRM.


ההחלטה להטמיע בארגון מערכת ניהול קשרי לקוחות מתקדמת, דוגמת Dynamics CRM, הינה החלטה שנועדה לשרת את העסק לטווח ארוך ושנים רבות. בפעולה זו מושקעים זמן ומאמץ לא מבוטלים שמקדמים את הארגון על ידי ניצול יכולות רבות הטמונות במערכת.
head-picעם זאת מסתבר שבמקרים רבים, לאורך תקופה ארוכה של שימוש במערכת (לעיתים חודשים ולרוב לאחר כמה שנים), מתרחשת תופעה של "שכחה ארגונית" הגורמת לעסק להכיר ולנצל הרבה פחות ממגוון האפשרויות הטמון במערכת.
מטבע הדברים, כוח האדם בחברה משתנה, ופעמים רבות העובדים החדשים המשתמשים במערכת אינם עוברים הדרכת שימוש נאותה, ובכך הארגון מפספס את מימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בה. לעיתים תופעה זו חוזרת ונשנית ואז השימוש במערכת הולך ונשחק עד לרמה בה כבר לא ברור לעובדים בכלל למה המערכת בכלל בשימוש ומה ניתן להפיק ממנה, ומתייחסים אליה כאל מטרד.

בחודשים האחרונים הנושא צף ביתר שאת בהדרכות החודשיות אותן אנו מבצעים במסגרת Webox Academy ללקוחות ולשותפים העסקיים. לאור זאת, ראינו לנכון להביא לתשומת ליבכם כמה תכונות ייחודיות המגיעות בצורה מובנית במערכת Dynamics CRM שחשוב שתכירו על מנת למנוע תופעות חוסר רציפות ושחיקה מהסוגים המתוארים לעיל.

מעוניינים ללמוד עוד? הירשמו להדרכות Webox Academy

feature11לאחרונה אחד מלקוחותינו חווה מתקפה של תוכנת כופר נפוצה ומסוכנת בשם Locky. בפעולה משותפת של וובוקס ושותף ה-IT המטפל בלקוח, עודד ליברמן מחברת "נט סיסטמס", הצלחנו לשחזור את המידע של הלקוח במהירות ולמנוע מצב שבו היה נדרש לשלם כסף רב לפורצים.

כפי שחלקכם כבר מכירים, פריצה באמצעות תוכנת כופר יוצרת מצב שבו קבציו של העסק מוצפנים על ידי האקרים והוא נדרש לשלם כופר על מנת לקבל בחזרה את הגישה למידע. תוכנת Locky מגיעה לרוב דרך הודעת אימייל נגועה הכוללת קובץ מצורף, כאשר עם הפעלתו ננעלים הקבצים במחשב, בעיקר קבצי וורד ואקסל, PDF ותמונות, ונדרש מפתח הצפנה ייחודי המצוי בידי הפורצים על מנת לשחררם.

המשתמש במחשב מתוודע לנושא כאשר רקע שולחן העבודה שלו מתחלף לפתע לתמונה המציגה את דבר הפריצה וכן את הפעולות שיש לבצע על מנת להעביר כסף לפורצים ולשחרר את הקבצים.

X