מאמרים

head-picחברת הבאר של סבא בחרה להטמיע מערכת CRM מבוססת פלטפורמת Dynamics CRM 2015 בענן של חברת Webox. השותפים המבצעים שנבחרו הינם חברת Upgrade Consulting לצרכי האפיון ו- CRM Leader ליישום והטמעת המערכת.

הנהלת גן האירועים ה"באר של סבא", מגני האירועים הותיקים והמובילים בארץ, הבינה כי על מנת להמשיך ולתת שירות בסטנדרט הגבוה המצופה מהם, הגיע הזמן לנטוש את התוכנה לניהול האירועים בגן ולהתקדם למערכת CRM מבית מיקרוסופט, אשר שמה את הלקוח במרכז ומאפשרת לארגון להתמקד בניהול הלקוח לצד ניהול האירוע. שינוי זה מאפשר ניהול הלקוח בכל מקום ובכל זמן החל מכניסתו הראשונה לאתר החברה ועד לניהול האירוע ואלו שאחריו.

logo-CRMבעל עסק! האם אתה מוציא הצעות מחיר ב-Word, מבצע מעקב גבייה באקסל, רושם את פרטי הלקוחות באאוטלוק, ומוציא חשבוניות בתוכנת הנהלת חשבונות בסיסית?

ובכן, אם כך אתה נוהג, אתה שייך למועדון גדול שהחברים שלו הם רוב בעלי העסקים. וכך קורה שגם חברות שמכירות בערכם של שירות ומכירות, לא עומדות ביעדים.

לכן אם שאלת את עצמך לא פעם מה חסר בעסק כדי שבאמת תוכל להגיע למקסימום יעילות ולטפל בהרבה יותר לקוחות בפחות זמן – הנה הפתרון:

תוכנה לניהול לקוחות— תוכנה מתקדמת שנקראת CRM Customer Relations Management. למעשה, זוהי מערכת ממוחשבת שבה מרוכזים נתונים על כל הלקוחות של העסק. ההיגיון שעומד מאחורי התוכנה הוא פשוט: מכיוון שמאגרי מידע שווים המון כסף, בואו ננהל אותם כהלכה.

logo-CRMלקוחות רבים של חברת וובוקס משתמשים במערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט, המערכת מבוססת על ראייה עסקית רחבה, ומכילה את כל הפונקציות החיוניות לניהול מאגר הלקוחות וההזדמנויות העסקיות.

לצד התפיסה המסורתית של התקנה מקומית של המערכת, על גבי שרת ייעודי ורכישת רישיונות שנתיים, קיימת תפיסה נוספת, חדשנית ופשוטה – רכישת רישיונות לשימוש ב- Dynamics CRM בענן.
היתרונות של תפיסה זו רבים ומשמעותיים ביותר ללקוחות שלנו, לדוגמה:
1.עבודה מכל מקום בעולם, באמצעות גישה אינטרנטית מאובטחת, ומכל פלטפורמה – טאבלט, נייד או מחשב נייח.
2.חיסכון משמעותי בעלויות - אין צורך ברכישת שרת ייעודי ותחזוקה שלו. אין צורך ברכש רישיון שנתי רחב.
שיטת התמחור בענן היא על בסיס רכישת רישיונות ועבודה על גבי הפלטפורמה העננית וללא צורך בשרת בבית העסק!
3.כמו כן, בדרך זו ניתן לרכוש סוגים שונים של רישיונות משתמשים וזאת ע"פ היקף התכונות הנדרשות מכל משתמש – כאשר לרוב ישנן 3 רמות שימוש ובכל רמה תמחור שונה. כך ניתן להתאים את העלויות במדויק לצרכים של הארגון.

למעשה פלטפורמה של Dynamics CRM כפתרון מקוון מאפשרת מענה חסכוני, אמין ויעיל ואלטרנטיבה זריזה לפתרון המקובל. כפתרון ענן, מופעלת המערכת משרתים ייעודים, הכוללים תשתיות פיזיות בתנאים מיטביים, מערכות קירור, זמינות חשמל, מערכות גיבוי-אש ואבטחה פיזית מחמירה, הכל בכדי להעניק שרידות מקסימאלית, אבטחת מידע קפדנית וקישוריות ברוחב פס אמין וגבוה מאוד.

content-picעולם העסקים מחובר 24/7 לאינטרנט. בין אם מדובר במיילים, תוכנות CRM או ניהול מסמכים, השימוש הנרחב בשירותים מבוססי מחשוב ענן שהגישה אליהם היא באמצעות האינטרנט והדפדפן מחייב התייחסות להיבטי אבטחת המידע ולסיכוי של גניבה או אובדן של מידע. לכן, מצאתי לנכון לסקור את נושא אבטחת המידע, ובעיקר את הדרכים העיקריות להבטיח שהמידע שלנו יהיה מוגן ובטוח.

מהי אבטחת מידע?
אבטחת מידע היא מכלול האמצעים שאנו נוקטים על מנת להגביל את הגישה למידע המצוי במערכות המחשוב בארגון לגורמים פנימיים או חיצוניים. רמות אבטחת המידע משתנות בהתאם לכמות המשתמשים בארגון והנגישות הנדרשת להם, ובהתאם למידת הרגישות של המידע אותו אנו שומרים. אבטחת המידע באה לידי ביטוי בגישה של מערך המחשוב אל העולם החיצון, כלומר תחנות הקצה - המחשבים, והשרתים הארגוניים, ולא פחות חשוב גם בגורם האנושי – המשתמשים במערכת ואופי השימוש שלהם בה.

אבטחת מידע עובדת בשיטת "המעגלים", משמע מגדירים מעגלים ברדיוס הולך וגדל (מהארגון החוצה) ומטפלים בכל מעגל במאפיינים הייחודיים שלו, כך מושגת תפיסת אבטחה רב שלבית וכוללת.


feature02במערכת היחסים עם הלקוח, המכירה היא השלב הראשון והקצר יותר, ולאחריו מגיעה תקופה ארוכה של שירות שוטף שמטרתו להשיג את המטרה החשובה ביותר לעסק – שימור לקוחות.מי ש"נוגע" בלקוח אחרי שלב המכירה, בשלב של מתן שירות טכני ותמיכה, הוא מערך השירות. כל עובד במערך השירות חייב שתהיה לו היכרות המעמיקה עם הלקוח, על מנת שתיהיה לו היכולת לתת לו שירות אישי, מדויק ומותאם לצרכיו שיוביל לחווית לקוח טובה ומספקת, מה שיבטיח את שימורו בתור לקוח, ואף יסייע להגדיל את היקף השירותים אותם הוא צורך מהחברה.

X