מאמרים

logo-CRMלקוחות רבים של חברת וובוקס משתמשים במערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט, המערכת מבוססת על ראייה עסקית רחבה, ומכילה את כל הפונקציות החיוניות לניהול מאגר הלקוחות וההזדמנויות העסקיות.

לצד התפיסה המסורתית של התקנה מקומית של המערכת, על גבי שרת ייעודי ורכישת רישיונות שנתיים, קיימת תפיסה נוספת, חדשנית ופשוטה – רכישת רישיונות לשימוש ב- Dynamics CRM בענן.
היתרונות של תפיסה זו רבים ומשמעותיים ביותר ללקוחות שלנו, לדוגמה:
1.עבודה מכל מקום בעולם, באמצעות גישה אינטרנטית מאובטחת, ומכל פלטפורמה – טאבלט, נייד או מחשב נייח.
2.חיסכון משמעותי בעלויות - אין צורך ברכישת שרת ייעודי ותחזוקה שלו. אין צורך ברכש רישיון שנתי רחב.
שיטת התמחור בענן היא על בסיס רכישת רישיונות ועבודה על גבי הפלטפורמה העננית וללא צורך בשרת בבית העסק!
3.כמו כן, בדרך זו ניתן לרכוש סוגים שונים של רישיונות משתמשים וזאת ע"פ היקף התכונות הנדרשות מכל משתמש – כאשר לרוב ישנן 3 רמות שימוש ובכל רמה תמחור שונה. כך ניתן להתאים את העלויות במדויק לצרכים של הארגון.

למעשה פלטפורמה של Dynamics CRM כפתרון מקוון מאפשרת מענה חסכוני, אמין ויעיל ואלטרנטיבה זריזה לפתרון המקובל. כפתרון ענן, מופעלת המערכת משרתים ייעודים, הכוללים תשתיות פיזיות בתנאים מיטביים, מערכות קירור, זמינות חשמל, מערכות גיבוי-אש ואבטחה פיזית מחמירה, הכל בכדי להעניק שרידות מקסימאלית, אבטחת מידע קפדנית וקישוריות ברוחב פס אמין וגבוה מאוד.

content-picעולם העסקים מחובר 24/7 לאינטרנט. בין אם מדובר במיילים, תוכנות CRM או ניהול מסמכים, השימוש הנרחב בשירותים מבוססי מחשוב ענן שהגישה אליהם היא באמצעות האינטרנט והדפדפן מחייב התייחסות להיבטי אבטחת המידע ולסיכוי של גניבה או אובדן של מידע. לכן, מצאתי לנכון לסקור את נושא אבטחת המידע, ובעיקר את הדרכים העיקריות להבטיח שהמידע שלנו יהיה מוגן ובטוח.

מהי אבטחת מידע?
אבטחת מידע היא מכלול האמצעים שאנו נוקטים על מנת להגביל את הגישה למידע המצוי במערכות המחשוב בארגון לגורמים פנימיים או חיצוניים. רמות אבטחת המידע משתנות בהתאם לכמות המשתמשים בארגון והנגישות הנדרשת להם, ובהתאם למידת הרגישות של המידע אותו אנו שומרים. אבטחת המידע באה לידי ביטוי בגישה של מערך המחשוב אל העולם החיצון, כלומר תחנות הקצה - המחשבים, והשרתים הארגוניים, ולא פחות חשוב גם בגורם האנושי – המשתמשים במערכת ואופי השימוש שלהם בה.

אבטחת מידע עובדת בשיטת "המעגלים", משמע מגדירים מעגלים ברדיוס הולך וגדל (מהארגון החוצה) ומטפלים בכל מעגל במאפיינים הייחודיים שלו, כך מושגת תפיסת אבטחה רב שלבית וכוללת.


feature02במערכת היחסים עם הלקוח, המכירה היא השלב הראשון והקצר יותר, ולאחריו מגיעה תקופה ארוכה של שירות שוטף שמטרתו להשיג את המטרה החשובה ביותר לעסק – שימור לקוחות.מי ש"נוגע" בלקוח אחרי שלב המכירה, בשלב של מתן שירות טכני ותמיכה, הוא מערך השירות. כל עובד במערך השירות חייב שתהיה לו היכרות המעמיקה עם הלקוח, על מנת שתיהיה לו היכולת לתת לו שירות אישי, מדויק ומותאם לצרכיו שיוביל לחווית לקוח טובה ומספקת, מה שיבטיח את שימורו בתור לקוח, ואף יסייע להגדיל את היקף השירותים אותם הוא צורך מהחברה.

נכתב בעזרתו של יובל רשלבך, מומחה CRM מחברת NextGen Consultinglogo-CRM

הסיטואציה העסקית
חברה העוסקת בשוק ההון פנתה אלינו במטרה להטמיע מערכת ניהול קשרי לקוחות. החברה מספקת שירותי מסחר גלובליים בשוק ההון על גבי פלטפורמה ייחודית הפועלת על גבי אתר אינטרנט זמין, כאשר כלל פעילות הלקוחות מתבצעת באתר החברה, החל מהתעניינות והרשמה, וכן ביצוע פעולות מסחר שונות.

"עץ" התיקיות הארגוני, אבל למה דווקא עץ?
השם עץ נובע מדמיונו של התרשים משמאל לעץ טבעי, שלו יש גזע וממנו יוצאים ענפים ומהם ענפי משנה, וכך הלאה עד לעלים. אולם להבדיל מעץ טבעי, הצומח מלמטה כלפי מעלה, עץ התיקיות צומח מלמעלה כלפי מטה ואנו יכולים להוסיף עוד ועוד ענפים ותיקיות.

X