מאמרים

the-basic-pipeline-managementלפני זמן מה אחד מלקוחותינו שיתף אותנו בתובנה שלו, לפיה הלידים שהוא מקבל מקמפיין הפייסבוק שלו אינם איכותיים, ולכן מיהר לשחרר הנחיה להעביר את תקציב הפרסום מפייסבוק למקור אחר. מאוחר יותר, בחקירה שבוצעה על ידי חברת פרומו המתמחה בנושא, התברר שבאותו חודש ערוץ הפייסבוק הכניס כמעט פי 10 מהכסף שהושקע בו.

כמובן שההנחיה להעברת התקציב מפייסבוק בוטלה מייד.
איך תקלה כזאת קרתה?

מסתבר שמעט מאוד בעלי עסקים או מנהלי שיווק יכולים באמת לומר האם התקציב שהם מוציאים על שיווק בחודש משתלם.

וכאן מגיע הטיפ המנצח: כדי לראות ולדעת שאתם מחזירים את ההשקעה עליכם לעבוד בשיטת "הפרד ומשול" - להיות מסוגל לקבל נתוני החזר השקעה עבור כל ערוץ פרסומי בנפרד: גוגל, פייסבוק, רדיו, שיווק בדוא"ל, תכניות שותפים, ועוד. בשביל זה אנו צריכים להיות מסוגלים לנתח ולבודד את נתון החזר ההשקעה ביחס לכל מקור הגעה של פניות.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות משפך מכירות (Sales Pipeline) של מערכת CRM, אשר מסוגלת לקלוט לידים, במקרים רבים בצורה אוטומטית ישירות מהמקור, ולספר לנו מה אנשי המכירות הצליחו לעשות עם אותן הזדמנויות מכירה.

b-ozשמי חגית עוז בעלת פורטל האקסטרים B-Oz המציג, משווק ומוכר את כל פעילויות הספורט אתגרי בישראל באוויר, ים וביבשה החל ממתנות , טיולים , אטרקציות, קורסים מקצועיים, קייטנות והפקות אירועי ספורט למגזר הפרטי והעסקי.
B-Oz הוקמה בשנת 2009 ועד שנת 2014 עבדה ללא כל מערכת CRM.

בשנת 2014 אני כל כך מאושרת ובמיוחד בעיתוי הנכון שפגשתי את חברת WEBOX אשר ליוותה אותי מהיום הראשון בתהליך עם המון סבלנות ובניסיון להבין את צרכי העסק ובסופו של יום להתאים עבורי את האדם הנכון, תומר צפלר שפיתח והתאים עבורי את המערכת בהתאם לצרכים המדוייקים. 

כיום מערכת Dynamics CRM בענן של WEBOX פועלת מעבר לכל ציפיותי!
לפני כן היו לי המון חששות כי כיום העסק מונה מעל 100 ספקים ומוכר מעל כ- 500 מוצרים המשוייכים כל אחד לספק אחר ולכן הדבר בהחלט נעשה מורכב ולא בריא עבור העסק וכיום אני מברכת על כך שאכן WEBOX גרמה לכך שכיום העסק מתנהל בצורה הטובה ביותר.
המערכת מייעלת כיום את כל העסק ודוחפת אותו קדימה לשלב הבא.

hagitאנו כיום כ- 3 נציגי מכירות ולפני קבלת נציגים נוספים, כולם מאושרים לעבוד עם המערכת ומברכים עליה, ההזמנות נקלטות בצורה מהירה ועוברות מידית ללקוח ולספק ללא כל עבודה כפולה.
מעבר לכך חשוב לי לציין כי כל מייל או טלפון עבור תקלה או בעיה אחרת מקבלת התייחסות בהקדם ומטופלת,
ממליצה בחום לכל אחד ואחת לקבל את שירותיו של WEBOX
בברכה,
חגית עוז
www.B-Oz.co.il

head-picמאת: גיא יורש, מנהל תכנית השותפים בוובוקס

מדי יום אני משוחח עם לקוחות שונים אשר זקוקים למערכות לניהול קשרי לקוחות, מלאי, הנהלת חשבונות ,מידע וכדומה. אותם לקוחות מעוניינים להתחיל בתהליך של בחינת מערכת והטמעה שלה, אך אינם בהכרח יודעים כיצד לגשת לנושא ואיך להתחיל. טעות נפוצה היא להתחיל את התהליך בבחירת הפלטפורמה. לדוגמה בעל העסק בוחר מערכת CRM כלשהי עליה שמע, כאשר בפועל התהליך צריך בכלל להתחיל באפיון צרכים, ציפיות ודרישות, ורק בהתאם להגדרות שנגזרות מתהליך זה תיבחר הפלטפורמה המתאימה.

מאחר ווובוקס היא אחת החברות בעלת הניסיון הרב ביותר בארץ בהטמעת מערכות ניהול מורכבות בעסקים ובליווי תהליכים מסוג זה יחד איתכם, השותפים שלנו, ראינו לנכון לשתף אתכם בתובנות שרכשנו לאורך השנים בנוגע לתהליך זה – נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון כבר בתקשורת הראשונית עם הלקוח, ויכולות אף לעזור לטפל בהתנגדויות בהמשך הטמעת המערכת ואף לסייע במכירתה.

במאמר זה אגע בשלבים הראשונים ובפעולות המומלצות בתחילת הדרך להטמעת מערכת בארגון ואדגים כל אחד מהם באמצעות פרויקט מוצלח ומעניין שביצענו לאחרונה - הטמעת מערכת Dynamics CRM באחד מגני האירועים האיכותיים באזור המרכז – "הבאר של סבא".
מטרתי להציג בפניכם את אבני הדרך הראשונות על מנת לקדם תהליכים מורכבים מסוג זה.

head-picחברת הבאר של סבא בחרה להטמיע מערכת CRM מבוססת פלטפורמת Dynamics CRM 2015 בענן של חברת Webox. השותפים המבצעים שנבחרו הינם חברת Upgrade Consulting לצרכי האפיון ו- CRM Leader ליישום והטמעת המערכת.

הנהלת גן האירועים ה"באר של סבא", מגני האירועים הותיקים והמובילים בארץ, הבינה כי על מנת להמשיך ולתת שירות בסטנדרט הגבוה המצופה מהם, הגיע הזמן לנטוש את התוכנה לניהול האירועים בגן ולהתקדם למערכת CRM מבית מיקרוסופט, אשר שמה את הלקוח במרכז ומאפשרת לארגון להתמקד בניהול הלקוח לצד ניהול האירוע. שינוי זה מאפשר ניהול הלקוח בכל מקום ובכל זמן החל מכניסתו הראשונה לאתר החברה ועד לניהול האירוע ואלו שאחריו.

logo-CRMבעל עסק! האם אתה מוציא הצעות מחיר ב-Word, מבצע מעקב גבייה באקסל, רושם את פרטי הלקוחות באאוטלוק, ומוציא חשבוניות בתוכנת הנהלת חשבונות בסיסית?

ובכן, אם כך אתה נוהג, אתה שייך למועדון גדול שהחברים שלו הם רוב בעלי העסקים. וכך קורה שגם חברות שמכירות בערכם של שירות ומכירות, לא עומדות ביעדים.

לכן אם שאלת את עצמך לא פעם מה חסר בעסק כדי שבאמת תוכל להגיע למקסימום יעילות ולטפל בהרבה יותר לקוחות בפחות זמן – הנה הפתרון:

תוכנה לניהול לקוחות— תוכנה מתקדמת שנקראת CRM Customer Relations Management. למעשה, זוהי מערכת ממוחשבת שבה מרוכזים נתונים על כל הלקוחות של העסק. ההיגיון שעומד מאחורי התוכנה הוא פשוט: מכיוון שמאגרי מידע שווים המון כסף, בואו ננהל אותם כהלכה.

X