לעבוד בדרך שלך!
למרות שרוב העסקים עושים רוב הזמן את אותם 4 הפעולות: למכור ולספק / לתת שירות / לתת תמיכה / לגבות תשלום (לאו דווקא בסדר הזה), כל עסק עושה את זה בדרך שלו ועל פי התהליכים שהעסק פיתח במשך השנים.
כמו שלא ניתן לקחת שיטות פעולה ומדיניות של עסקים, גם מתחומים דומים ולעשות לזה "העתק הדבק" לעסק אחר, כך לא ניתן "לשכפל" מערכת לניהול קשרי לקוחות בין עסק לעסק בצורה אוטומטית.

התפיסה מאחורי מערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM מביאה לעסק את התפיסה הבסיסית שכל עסק צריך, אבל משאירה מקום רב לביצוע "התאמות אישיות" אשר אינן מתבטאות רק בשינויים קוסמטיים של הוספת או עיצוב של שדה מסויים.

המערכת מאפשרת, ואף מעודדת, ליצור תהליכים עיסקיים ייחודיים לעסק, יצירת יישויות ייחודיות שישרתו את צרכיו, ביצוע תהליכי אוטומטציה לשירות התפיסה העיסקית הייחודית שלו. היכולת לשמר במערכת ה-CRM את התהליכים המובנים בעסק מאפשרת להטמיע במהירות ובקלות רבה את המערכת החדשה, בלי ה"התנגדויות" הרבות של עובדים לקליטה של מערכת חדשה בעסק.

וכך, כמו שנעל של אצן צמרת מתאימה את עצמה לרגלו, ולא תוכל לשמש אצן אחר, מערכת Dynamics CRM במודל מחשוב ענן מאפשרת לעסק להמשיך ולהתאים את המערכת לצרכיו ולמאפייניו, תחת ההנחה שאומרת:

"CRM WORKS THE WAY YOU DO"

משמע, הפוך את ה-CRM להיות חלק מהתפיסה העסקית שלך ולכלי המרכזי לאכיפתה ויישומה.

וכולנו יודעים שכשהנעל מתאימה בדיוק למידה, אפשר לרוץ מהר מאוד ולהגיע גבוה ורחוק...

בהצלחה!

רוצה להתחיל לראות את החזר ההשקעה שלך?

X