הטכנולוגיה מתקדמת במהירות, ואיתה גם הדרישות שלנו ממערכת ניהול הלקוחות - סנכרון לשירותים שונים, יכולות תקשורת מתקדמות ועוד. האם מערכת ניהול הלקוחות שלך עומדת בקצב?
אחד הדברים החשובים בבואנו לבחור מערכת מידע לעסק (מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM או מערכת ניהול משאבים ERP), הוא לוודא שלמערכת יש "תוכניות עתידיות" לשדרוג, שיש לוחות זמנים (או לפחות הצהרת כוונות ברורה) לשדרוג, וכמובן שהשדרוג יתמוך את המערכת הנוכחית שלנו.

לפעמים, מרוב רצון לקחת מערכת "זולה" ואפילו "מהירה ליישום" אנחנו מתפשרים על מוצר שלא תמיד ברור האם יש לו "אמא ואבא" והאם יש לו תוכניות שדרוג ופיתוח ברורות.

מערכת ניהול קשרי הלקוחות של Dynamics CRM פותחה לראשונה לפי כ 8-9 שנים, ומאז, במחזוריות של 2-3 שנים, יוצאת גרסא חדשה למוצר זה, לשוק הצרכנים.

בשלבים שבין השקת גרסא לגרסא, עמלים הצוות הטכני של המוצר (במקרה הזה מדובר בצוותי הפיתוח של חברת Microsoft) על הוצאת תיקונים ושינויים מצטברים ( Roll Ups) אשר פותרים בעיות שנוצרו, מוסיפים תכונות נוספות ובעיקר מכינים את המוצר (ואת הלקוחות) לגרסא החדשה שתצא.

כל גרסא חדשה, מותאמת ל"קו המוצרים" הנוכחי של מייקרוסופט, ובעיקר ל"טרנדים" החמים בעולמות התוכנה וחווית המשתמש (UX), לדוגמא, גרסת Dynamics CRM 2015 מותאמת למערכת ההפעלה Windows 8, נתמכת בכל הדפדפנים וניתנת לגישה דרך מכשירי Tablet של כל היצרנים, עם ממשק Touch מלא, אך תעבוד מצויין גם על Windows 7.

היתרון בלהתחבר למערכת של חברת תוכנה גדולה ומרכזית, פרט ליציבות ולאחריות על המוצר, הינו בהבטחת "מחזור חיים" ארוך למוצר בצורת פיתוחים ושיפורים וגרסאות מתפתחות של המוצר,
כאלו שיעמידו את העסק שלכם בחזית הטכנולוגיה הקיימת, לכל אורך הדרך.

אם אתה רוצה לראות מקרוב מערכת CRM שמתקדמת יחד איתך, לחץ כאן!

 

X