תקשורת טובה ומתוזמנת היטב היא המפתח להצלחת המכירות והשירות. איך אתה מתקשר עם הלקוחות שלך היום?

הודעות טקסט נוכחות בחיינו כבר הרבה מאוד זמן, והן חלק אינטגרלי מאפיקי השיווק של עסקים רבים. משלוח SMS הוא פעולה מהירה ומדוייקת של תקשורת עם לקוח, המאפשרת להעביר מסר מיידי קצר - וזו פונקצייה שזמינה בכל מכשיר סלולארי, גם חדשים וגם ישנים.

הדרך הנפוצה לעשות את זה כיום היא באמצעות ספקים צד ג' המספקים שירותי משלוח הודעות בכמות גדולה. הדבר כרוך קודם כל בעלות לא מבוטלת (חשבו על זה שמשלוח SMS במסגרת מהפיכת הסלולאר הוא בפועל בחינם), ושנית, דורש מאיתנו לתמרן כל הזמן בין מערכת ניהול הלקוחות שלנו למערכת משלוח ההודעות, ולתעד ידנית כל פעולה במערכת ניהול הלקוחות.



בפועל, בשל הסרבול, כל נושא ההודעות הללו לרוב אינו מתועד כלל, למעט בתוך מערכת המשלוח החיצונית, וזה מידע יקר ובעל ערך שאנו לא משתמשים בו, וככל שעובר הזמן אנחנו ממעטים לעשות זאת.

אחד מהפתרונות הרבים הזמינים במערכת Dynamics CRM הוא האפשרות לשלוח הודעת SMS ישירות מתוך מערכת ניהול הלקוחות. מעבר לכך שלא צריך לעבור בין מסכים, פתרון זה יוצר תיעוד של כל הודעה יוצאת ישירות בכרטיסיית הלקוח, מאפשר לכם להכין הודעות אוטומטיות מוגדרות מראש, או לפי תזמון (למשל אחת לחודש) או לפי טריגרים אחרים - לדוגמא, לשלוח ללקוח הודעה המברכת אותו על הצטרפותו מייד עם עדכונן פרטיו במערכת.

המערכת מאפשרת לשלוח הודעות לפי נוסחים שהגדרתם מראש, או בצורה מיידית בטקסט חופשי, כאשר ניתן לשלוח הודעות אישיות ללקוחות ספציפיים וגם להגדיר הודעות אוטומטיות לפילוחים.

פשוט לא?

תקשורת יעילה היא כלי עזר חשוב לתהליכי שירות ומכירה מוצלחים. ככל שנמצא פתרונות פשוטים ויעילים יותר לבצע זאת - הרווח יהיה כולו שלנו.

אם אתה רוצה לתקשר טוב יותר עם לקוחותיך, לחץ כאן!

 

X