מציאות של שיווק רב ערוצי - איך נדע איזה מאפיקי השיווק שלנו הוא זה שמביא לנו את עיקר העבודה?

גוגל, פייסבוק, לינקדאין, ניוזלטר, קידום אורגני - אלו רק חלק מערוצי השיווק שאנו מפעילים היום במסגרת מאמצי השיווק שלנו. אבל כיצד נדע איזה מאפיקי השיווק הוא האפקטיבי ביותר עבורנו?

נכון, אפשר לשאול כל אחד מהפונים כיצד הגיע - אבל את התשובה נאלץ לקחת בעירבון מוגבל, כיוון שמרבית האנשים פשוט מתקשים לשחזר את סדר הפעולות המדוייק שביצעו עד שהגיעו אלינו, וממילא ברגע שאנו מטפלים בפנייה אנו רוצים להיות עסוקים במכירה, ולא בתשאול

אז מה הפתרון?



מערכת Dynamics CRM מאפשרת לנו לנהל מאגר מידע אחיד של כל מקורות התנועה שמפנים לנו לקוחות, ולסמן לכל רשומה חדשה במערכת כיצד הגיע אלינו. לקוח שפנה דרך אתר החברה יסומן בהתאם, ולקוח שפנה דרך הניוזלטר שנשלח אליו יסומן גם הוא - וכך נקבל בהדרגה תמונה מלאה ומפולחת של מקורות התנועה שמפנים אלינו לקוחות.

היות וגם לאחר הפנייה כל תהליך המכירה עד לסגירת עסקה מתנהל גם הוא באותה המערכת, נוכל בהמשך להפיק דוח שיראו לנו בצורה מדוייקת מהי התרומה של כל אפיק שיווקי לשורת הרווח שלנו, ולכוון את תקציב השיווק שלנו בהתאם.

היתרון של השיווק הדיגיטלי נמצא באפשרות לבצע מדידה מדוייקת של תוצרי הפעילות - אבל המדידה מוצלחת רק כאשר אפשר לנהל את הנתונים בצורה יעילה.

אם אתה רוצה להפיק את המירב מהשיווק שלך, לחץ כאן!

X